Методика підготовки конкурсних програм

Методика підготовки конкурсних програм

Підготовка будь-якого конкурсу передбачає декілька етапів:
1. Розробка Положення про проведення конкурсу.
Положення має наступні структурні елементи: тема конкурсу; назва; мета й завдання; загальні положення; вік учасників; дата, час та місце проведення; правила та умови участі; завдання; критерії оцінювання; склад журі; фінансування (спонсорські внески або інші надходження).
2. Визначення теми, мети конкурсу, його назви та змісту завдань, вік учасників.
3. Визначення джерел фінансування конкурсу.
4. Розробка завдань.

Завдання мають відповідати ідеї проведення конкурсу, бути чіткими, зрозумілими, лаконічними, цікавими, а головне – виконуваними.
5. Написання сценарію.
Сценарій складається з кількох частин: вступна (ведучі знайомлять з учасниками, оголошують складові конкурсу), основна (конкурсна програма), підведення підсумків, нагородження. Щоб конкурс запам’ятався як учасникам, так і глядачам, необхідно до сценарію включити виступи
колективів та окремих виконавців різних жанрів мистецтва. Бажано запланувати й роботу з глядачами.
6. Визначення журі.
Члени журі повинні бути компетентними у тому виді діяльності, який є предметом змагання. Заздалегідь необхідно отримати згоду фахівців на участь у проведенні конкурсу.
7. Визначення учасників конкурсу.
8. Визначення ведучих.
9. Проведення рекламної кампанії.

PR-кампанія розпочинається з підготовки та розповсюдження афіш про проведення конкурсу (що, де, коли і для кого проводиться; хто учасники; хто організовує). Бажано скласти перелік місць, де будуть розміщені афіші. Також необхідно задіяти засоби масової інформації та соцмережі щодо
розміщення об’яв про проведення конкурсу.
10. Виготовлення друкованої продукції.
Серед друкованої продукції можуть бути дипломи, сертифікати, запрошення, флаєри, листівки тощо.
11. Визначення форми нагородження переможців.
12. Придбання квітів, сувенірів та подарунків.


За матеріалами, надрукованими у журналі «Позакласний час», № 5, 2011 р.