Директор Онуфріївського районного Будинку культури Надія Галайдюк:
Назвіть сучасні форми роботи з молоддю в клубному закладі.
Відповідає завідувач видавничого відділу обласного Центру народної творчості Ірина Солуянова:
Пропонуємо деякі інноваційні форми організації молодіжного дозвілля.
Акція – публічні громадсько-політичні дії, які мають за мету зосередити увагу молоді на чомусь.
Геокечинг (від грец. geo – земля; англ. cache – сховище) – гра, під час якої молоді люди подорожують для знаходження місця розташування заданого об’єкту з подальшим пошуком інформації про нього та відповідей на питання.
Караван новинок – захід, присвячений презентації будь-яких ідей, проектів.
Клубний бульвар – захід, який проводиться з молоддю на вулиці з метою підтримки або популяризації будь-якої громадської ініціативи, ідеї, соціальної події.
Клубний мікс (від англ. тіх – змішувати) – захід із використанням усіх засобів ідейно-емоційного впливу за окремою темою, до якого можна включати документальні матеріали: відео, кіно, фотодокументи, плакати тощо.
Коворкінг (від англ. со-working – спільно працюють) – модель роботи, в якій учасники, залишаючись незалежними і вільними, використовують загальний простір для своєї діяльності.
Конкурс «Молода людина року» – культурно-дозвіллєвий захід, який підносить на найвищий щабель визнання кращих молодих представників місцевої громади і проводитьсяз метою популяризації їх вагомих досягнень у різних сферах суспільного життя.
Корпоратив– своєрідне свято в колективі.
Культурний дрес-код (від англ. dress-code – кодекс одягу) – форма масового заходу, на якому презентують те, що пов’язано з культурою поведінки та є необхідною складовою іміджу сучасної людини.
Літературний слем (від англ. slam– ляскати) – творче змагання, під час якого кожен із місцевих авторів читає свої твори в різних турах, отримуючи певні бали від непрофесійного журі – глядачів.
Ностальгія – захід розважального характеру, присвячений минулому; ретро-вечірка.
Поетичний зорепад – захід, присвячений як відомим поетам, так і поетам-аматорам.
Презентація –інноваційна форма урочистостей будь-якої церемонії.
Творчий гороскоп – захід, побудований за типом гороскопу, де творчі зустрічі, фестивалі, конкурси, концерти підібрані за знаками Зодіаку.
Тімбілдинг (від англ. teambuilding– побудова команди) – корпоративна рольова гра, яка направлена на об’єднання колективу.
Ток-шоу – публічне обговорення групою учасників та ведучим актуальних і цікавих широкому загалу проблем.
Фандрайзинг (від англ. fundraising– по збору коштів) – процес залучення грошових коштів та інших ресурсів (людських, матеріальних, інформаційних тощо), які організація не може забезпечити самостійно та які є необхідними для реалізації певного проекту або своєї діяльності в цілому.
Флешмоб(від англ. flash – спалах, мить; mob – натовп) – заздалегідь запланована акція, під час якої група людей з’являється у громадському місці й виконує певні дії (за сценарієм), а потім розходиться.
Шоу-програма – яскраве видовище з використанням музики, світла, звуку та піротехнічних ефектів.